Herbasan MF

Herbasan MF®

 
  • Kod teškoća prilikom usnivanja unatoč umoru
  • Čestog buđenja tijekom noći
  • Laganog, isprekidanog iscrpljujućeg sna
  • Dnevne pospanosti, umora i razdražljivosti
  • Poteškoća u koncentraciji tijekom dana

Prirodni proizvod koji djeluje umirujuće, zaustavlja ciklus nesanice te doprinosi održanju normalnog sna. Sadrži ekstrakte korijena odoljena, lista pasiflore, cvijeta kamilice i lista paprene metvice, te vitamin B6, folnu kiselinu i melatonin koji doprinosi skraćenju vremena potrebnim za usnivanje.

 

Nesanica

Nesanica je jedan od češćih poremećaja spavanja o kojem se može govoriti ukoliko osoba ima poteškoće s usnivanjem, može zaspati, ali se nakon sat-dva spavanja probudi i ne može nastaviti spavati ili spava kratko te se ne osjeća odmorno ujutro nakon buđenja. Danas muči sve češći broj osoba i postaje češća s godinama.

— OPŠIRNIJE


Anksioznost

Anksioznost (tjeskoba) je neugodna emocija straha i strepnje. Utječe na osjećaje i misaona stanja, kao što su strah, zatvaranje u sebe, kad ste 'na rubu', 'zatočeni', kad osjećate paniku ili napetost i zabrinutost.

— OPŠIRNIJE
1

Melatonin

Jedan od značajnih hormona koji pridonosi boljoj kvaliteti sna je melatonin, a često ga se upravo zbog njegovih pozitivnih učinaka i djelovanja na ciklus sna naziva „hormon sna“.

— OPŠIRNIJE
2

Valerijana

Ljekovita svojstva valerijane su sedativno i spazmolitičko djelovanje. Za sedativno djelovanje valerijane zaslužne su bioaktivne sastavnice eteričnog ulja te valepotrijati, dok valerenska kiselina i njezini derivati imaju, uz sedativno, i spazmolitičko djelovanje.

— OPŠIRNIJE
3

Pasiflora

Pasiflora je našla primjenu u najčešćim boljkama modernog užurbanog života: nervoza, nemir, nesanica, ali i težim poremećajima kao što su anksioznost i ovisnosti svih vrsta (uključujući i ovisnosti o lijekovima koji djeluju na živčani sustav, cigaretama te nekim vrstama lakših droga).

— OPŠIRNIJE
4

Kamilica

Njena protuupalna, antibakterijska, sedativna i antialergijska svojstva pokazuju djelotvornost u liječenju groznice, mučnine, astme, kolika, kožnih bolesti i upala, želučanih bolesti i prehlada.

— OPŠIRNIJE
5

Paprena metvica

Paprena metvica djeluje blago umirujuće, te smiruje tegobe u probavnim organima - grčevi, nadutost i podražaj na povraćanje, a djelotvoran je i protiv lakših proljeva.

— OPŠIRNIJE
6

Mediteranski faktor MF®

Herbasan MF® u sebi sadrži ekstrakte biljaka koje su od davnina poznate i potvrđene kao velike riznice antioksidanata, upotpunjene s najjačim saveznicima Mediterana. Mediteranski faktor čine četiri autohtone mediteranske biljke koje svojim djelovanjem potiču prirodnu ravnotežu i jačaju organizam.

— OPŠIRNIJE

 

Pitanja i odgovori

    Općenito, suplementi za pomoć kod nesanice su najučinkovitiji kada se koriste povremeno, u kratkotrajnim situacijama kao što su putovanja kroz različite vremenske zone ili oporavak od različitih medicinskih postupaka. Preporučuje se korištenje „po potrebi“ umjesto na dnevnoj bazi kako bi se izbjegla ovisnost i tolerancija.

    Jet lag je privremeni poremećaj cirkadijskog ritma koji se javlja kada se putuje kroz vremenske zone. Simptomi uključuju pospanost, umor, glavobolju, želučane smetnje i nesanicu. Simptomi se obično javljaju unutar jednog ili dva dana nakon leta kroz dvije ili više vremenskih zona. Preporučamo uzimanje jedne kapsule prije spavanja na prvi dan putovanja te slijedećih nekoliko dana po dolasku na odredište.

    Sami sebi pokušajte pomoći vođenjem dnevnika spavanja, kako biste stvarno utvrdili koliko spavate. Izradite tablicu koja će uključivati podatke: - vrijeme kada idete spavati - koliko vam po prilici treba vremena da zaspite - koliko puta ste se probudili tijekom noći - koliko dugo ste sveukupno spavali - osjećate li se odmorno kada se ujutro probudite - koliko ste dugo bili budni u noći - kada i što ste jeli i pili prije spavanja - pod kolikim ste stresom i imate li kakve druge emocionalne ili fizičke probleme - koje lijekove uzimate

    Potreba za snom varira od osobe do osobe i mijenja se tokom života. Većini odraslih osoba potrebno je 7-8 sati spavanja kroz noć. Za razliku od nas novorođenčadi je potrebno 16 do 18 sati spavanja dnevno, predškolskoj djeci treba 10 do 12 sati dnevno, a školskoj djeci i odrasloj djeci treba najmanje 9 sati sna. Međutim, individualne potrebe znatno se razlikuju.

    Umjetno svjetlo povećava razinu hormona stresa tijekom noći, a učestalo izlaganje umjetnom svjetlu tijekom spavanja povećava rizik od nastanka kronične upale, inzulinske rezistencije i bolesti kardiovaskularnog sustava. Spavanje uz umjetno svjetlo može uzrokovati nesanicu i uzrokovati hormonalnu neravnotežu. Melatonin je hormon neophodan za opuštanje i spavanje, a umjetno svjetlo narušava oslobađanje melatonina. Melatonin je taj koji snižava razinu krvnog tlaka, glukoze i tjelesne temperature. No, oslobađanje melatonina se dramatično smanjuje uz prisutnost svjetla. Znanstvenici u ustanovili da osobe koje spavaju uz umjetno svjetlo imaju za 50% manje melatonina u tijelu. Upravo iz tog razloga preporučuju da spavate u svježoj, prozračenoj i mračnoj sobi.

Zdravi kutak