Kako se pravilno udebljati?

Ukoliko niski indeks tjelesne mase nije nastao uslijed zdravstvenih poteškoća, dovoljno je poslušati sljedeće savjete kako biste pravilno postigli veću tjelesnu masu.

Kao uvijek, treba se držati načela pravilne prehrane, od kojih je najbolji primjer mediteranska prehrana.

Poželjni dobitak tjelesne težine trebao bi biti oko 0.5 kg/tjedan, što se postiže unosom dodatnih 500 kalorija kroz tri glava obroka i dva do tri međuobroka. Dodatnih 500 kalorija možete dobiti unosom jednog kiselog vrhnja (12%mm) i oko 60g oraha, u vidu trećeg međuobroka.

Obroke trebaju činiti sve skupine namirnica, s naglaskom na žitaricama cjelovitog zrna i njihovim proizvodima, povrću i voću te mlijeku i mliječnim proizvodima s većim postotkom mliječne masti.

Prilikom odabira masnoća, uvijek prednost dajte nezasićenim masnim kiselinama, maslinovom ulju, orašastim plodovima i sjemenkama i omega 3 masnim kiselinama iz ribe. Također bitno je ne prelaziti granicu od otprilike 30% dnevnog unosa iz masti.

Ne zaboravite na tjelovježbu, ona potiče apetit ali isto tako redovitom tjelesnom aktivnosti, dobivena masa raspoređuje se u mišiće umjesto u masno tkivo! Osim toga pomaže vam u borbi protiv stresa, koji je jedan od krivaca pojačanog gubitka tjelesne težine.

I za kraj, uživajte u hrani!