1. OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU
  2. GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA
  3. POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
  4. CIJENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA
  5. OPIS NAČINA ISPORUKE PROIZVODA
  6. TROŠKOVI DOSTAVE
  7. OPĆE INFORMACIJE
  8. MATERIJALNI NEDOSTACI
  9. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
  10. OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
  11. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI
  12. JAMSTVO I SERVISNI UVJETI
  13. OPĆI UVJETI ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA
    • OPĆE ODREDBE
    • PROMJENE OPĆIH UVJETA ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA
    • OSOBNI PODACI KOJI SE OBRAĐUJU I KORIŠTENJE OSOBNIH PODATAKA
    • DAVANJE OSOBNIH PODATAKA
    • DOPUNE I ISPRAVCI OSOBNIH PODATAKA
    • ZAŠTITA PODATAKA
    • POVJERLJIVOST PODATAKA TREĆIH OSOBA
    • OSTALI PODACI
    • PRIVATNOST KORISNIKA
    • ŠTO JE KOLAČIĆ?
  14. IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

 

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: MF Herba d.o.o. za proizvodnju i trgovinu
Skraćen naziv: MF Herba d.o.o.
Sjedište: Mihovilovići 21a, HR21231 Klis
Adresa ureda: Mihovilovići 21a, HR21231 Klis

MF Herba društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju i trgovinu, a upisano je pri Trgovačkom sudu Split pod poslovnim brojem St Tt-17/5535-4

Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: HR4223600001102616656 Zagrebačka Banka d.d. Zagreb, Hrvatska
OIB: 35812974351
MBS: 04738144
Članovi uprave: Melita Polić, jedini osnivač

Direktor: Melita Polić
Broj telefona: +385 21 210 250
Adresa elektroničke pošte: podrska@herba.hr

Temeljni kapital 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti. Sada u društvu jedini član društva drži jedan poslovni udjel.

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji sa MF Herba d.o.o. Mihovilovići 21a, HR21231 Klis OIB 35812974351 (dalje u tekstu: MF Herba d.o.o.) u svojstvu prodavatelja.

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Opći uvjeti poslovanja se primjenjuju na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na cijenu i način plaćanja, glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, opis načina isporuke i troškove dostave, opće informacije, odricanje od odgovornosti, jamstvo i servisni uvjeti, program vjernosti i trenutak sklapanja ugovora. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.herba.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.herba.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.herba.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.herba.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ako je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti te ako se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Ugovor je sklopljen kada prodavatelj prihvati ponudu kupca te sve navedeno na stranicama www.herba.hr predstavlja poziv na stavljanje ponude. Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ako prodavatelj odbije primiti proizvod trgovac neće ponoviti dostavu, osim ako je drugačije ugovoreno.

Sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka.

Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.herba.hr.

Informacije i fotografije o proizvodima na www.herba.hr preuzete su iz raznih materijala, brošura ili unutarnjih uputa odnosno onih materijala koje je uredio proizvođač, uvoznik ili dobavljač. MF Herba d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.

Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na web stranicama MF Herba d.o.o., www.herba.hr, ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Prilikom slanja narudžbe kreira se i korisnički račun kupca. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. MF Herba d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe i slanju paketa.

U slučaju da MF Herba d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik MF Herba d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

Kupovinu proizvoda i/ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osoba lišenih poslovne sposobnosti (djelomično ili u potpunosti) mogu zatražiti samo njihovi zakonskih zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

  1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u “Pretraži proizvode” pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda MF Herba d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda.
  2. Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na “Nastavi kupovati” ili izvršiti pregled košarice klikom na “Pregled košarice” ili završiti proces odabira proizvoda klikom na “Dovrši kupovinu”. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na “Dovrši kupovinu” preusmjeriti će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave, unosi kod ako posjeduje kupon ili poklon bon, stavlja dodatne napomene ako ih ima te označava odgovarajuću kućicu ako želi R1 račun. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice “Slažem se s Općim uvjetima poslovanja” čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se s istima slaže i označavanjem kućice “Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja”. Klikom na “promijeni sadržaj košarice” kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ako se kupac slaže s kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu “Plati”. Nakon što kupac pritiskom na ikonu “Plati” izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
  3. Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.
  4. Nakon što kupac primi paket na kućnu adresu, dužan je obavijestiti prodavatelja o primitku paketa e-mailom na adresu podrska@herba.hr.
  5. Ako kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 24 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način navedeni u e-poruci, dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte podrska@herba.hr ili na broj telefona +385 99 264 5307 od ponedjeljka do petka od 07:30 do 15:30 sati.
  6. U slučaju da MF Herba d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik MF Herba d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda
  7. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati MF Herba d.o.o. na adresu e-pošte podrska@herba.hr ili na broj telefona +385 99 264 5307 od ponedjeljka do petka od 07:30 do 15:30 sati.

CIJENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA

Kupac se obvezuje naručene usluge platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

  • Uplatom na račun – na e-mail adresu navedenu kod narudžbe šalje se predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji kupac treba uplatiti iznos narudžbe. Kupac može izvršiti plaćanje korištenjem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, na FINI i sl. Nakon zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni artikli na adresu iz narudžbe.
  • Plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) – omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku u vrijeme dostave, zbog odsutnosti, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, Premium Visa, ili Discover.

Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici WSPay odaberete vrstu kreditne kartice kojom plaćate (Premium Visa, MasterCard, Visa ili Diners) te upišete podatke o vlasniku kreditne kartice i ostale potrebne podatke.

Jednokratno plaćanje Premium Visa, Diners, Discover, Visa, MasterCard i Maestro karticama.

Obročno plaćanje Visa i MasterCard karticama Zagrebačke banke do 6 rata uz minimalan iznos kupovine od 39,82 € (300 kn).

Obročno plaćanje Premium Visa, Visa i Maestro karticama PBZ-a do 6 rata uz minimalan iznos kupovine od 39,82 € (300 kn).

Obročno plaćanje Visa, Diners, MasterCard i Maestro karticama Erste banke do 3 rate uz minimalan iznos kupovine od 39,82 € (300kn).

Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen u roku od 3 radna dana po primitku uplate novčanog iznosa kupca. Ako kupac odabere način plaćanja pouzećem, ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude, a proizvod će biti otpremljen u roku 3 radna dana nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji. Ugovorena cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u kunama. Račun R1 kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi.

Ako se plaćanje vrši bankovnom doznakom (virmanom ili internet bankarstvom) kupac je dužan koristiti sljedeće podatke za uplatu:

Uplatitelj: ime i prezime kupca, adresa stanovanja
Primatelj: MF Herba d.o.o. Mihovilovići 21a, HR21231 Klis
IBAN: HR4223600001102616656
Model plaćanja: 00
Poziv na broj: ….

OPIS NAČINA ISPORUKE PROIZVODA

Narudžbu MF Herba d.o.o. šalje u roku od 3 radna dana (subota, nedjelja i praznici su isključeni) od sklapanja kupoprodajnog ugovora u slučaju plaćanja pouzećem, odnosno prijenosa kupoprodajne cijene na račun MF Herba d.o.o. pri ostalim načinima plaćanja. Dostava proizvoda vrši se putem GLS kurirske službe, Overseas kurirske službe ili preko Hrvatske pošte d.d.

Raspored dostave na otoke možete pogledati ovdje.

MF Herba d.o.o. prije svake isporuke proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda.

TROŠKOVI DOSTAVE

Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti iznad 45,00 € (339,05 kn), a za narudžbe vrijednosti do 45,00 € (339,05 kn) dostava se naplaćuje 4,90 € (36,92 kn).

Za narudžbe s uslugom „plaćanje pouzećem“ kupac ujedno plaća i naknadu za manipulativne troškove za plaćanje gotovinom u iznosu od 1,00 € (7,53 kn)

MF Herba d.o.o. dostavu vrši samo unutar Republike Hrvatske.

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ako MF Herba d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ako MF Herba d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod u ugovorenom roku, ista će o tome obavijestiti kupca koji je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.

Ako kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, MF Herba d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

OPĆE INFORMACIJE

Korisnici odnosno kupci su dužni prije početka korištenja web stranice www.herba.hr (dalje: web stranice) MF Herba d.o.o. sa sjedištem u Mihovilovići 21a, HR21231 Klis, OIB: 35812974351 upoznati se s Općim uvjetima poslovanja web stranice. Ako imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja mogu se obratiti na adresu e-pošte podrska@herba.hr.

Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja korisnik prihvaća Opće uvjete poslovanja web stranice www.herba.hr kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice i usluga koje se putem nje pružaju. Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga. Ako se korisnik ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se putem nje pružaju.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu MF Herba d.o.o..

MF Herba d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. MF Herba d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. MF Herba d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. MF Herba d.o.o. ni na koji način nije odgovorna za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.herba.hr. Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.herba.hr web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.

MF Herba d.o.o. zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.herba.hr korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. MF Herba d.o.o. zadržava pravo odbiti pristup web stranici www.herba.hr bilo kome, na osnovu vlastitih procjena. Korisnik se obvezuje da će web stranicu www.herba.hr koristiti na način da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.herba.hr zabranjeno je i rezultira ukidanjem pristupa istoj.

Korisnik je dužan čuvati podatke o svom korisničkom računu tajnima te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautoriziranim korištenjem svog korisničkog računa.

MF Herba d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.herba.hr. Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete poslovanja. MF Herba d.o.o. savjetuje periodično provjeravanje Općih uvjeta poslovanja radi upoznavanja s eventualnim promjenama.

MF Herba d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti, sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. MF Herba d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurala poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama www.herba.hr.

MATERIJALNI NEDOSTACI

MF Herba d.o.o. (dalje: prodavatelj) odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li joj materijalni nedostatak bio poznat. Također, ista odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Nedostatak postoji:

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
  6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu s pravilima Zakona o obveznim odnosima:

  1. uklanjanje nedostatka
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka
  3. sniženje cijene
  4. raskid ugovora

Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Općim uvjetima poslovanja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ako potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ako potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu MF Herba d.o.o., Mihovilovići 21a, HR21231 Klis ili elektroničkom poštom na e-mail podrska@herba.hr,u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom.

U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora. Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome potrošač bio obaviješten prije primitka robe. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza kojuje ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Sve izravne troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja.

U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koja je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Kako bi se potrošaču olakšalo sastavljanje pisanog raskida ugovora niže se nalazi informativni obrazac za jednostrani raskid ugovora koji isti može ispuniti i poslati na adresu prodavatelja (MF Herba d.o.o., Mihovilovići 21a, HR21231 Klis) ili putem elektroničke pošte na e-mail adresu podrska@herba.hr. Raskid ugovora potrošač može popuniti i klikom na link koji je gore naznačen.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u slijedećim slučajevima kada je:

  1. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  2. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  3. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  4. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), potrošač može poslati putem pošte na adresu MF Herba d.o.o.,  Mihovilovići 21a, HR21231 Klis, elektroničke pošte na e-mail adresu podrska@herba.hr ili predati u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi MF Herba d.o.o.,  Mihovilovići 21a, HR21231 Klis.

Kako bi potrošaču MF Herba d.o.o. odgovorila na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošačaMF Herba d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju eventualnog spora MF Herba d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ako nije moguće nadležan je Općinski sud u Splitu, Stalna služba u Makarskoj, uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

Ako potrošač prihvaća Opće uvjete poslovanja i predugovorne obavijesti, isti prihvaća i sve druge uvjete navedene na web stranici https://herba.hr/ te sve ostale odredbe navedene na toj web stranici. Ako se potrošač ne slaže s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja moli se isti da ne koristi web stranicu https://herba.hr/ i ne sklapa ugovor o kupoprodaji. 

MF Herba d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja i svih pravila bez prethodne najave. Opći uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.

Ako je kupac pravna osoba na njega se Opći uvjeti poslovanja primjenjuju u dijelu u kojem je opisan predmet i cijena kupoprodaje, potvrda sklopljenog ugovora, identitet prodavatelja, način plaćanja, isporuka robe, adresa upućivanja reklamacije i sam proces kupovine, a na sve ostalo se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Ako je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača.

Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Preuzmi obrazac za jednostrani raskid ugovora

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Podaci s web stranice https://herba.hr/ nisu zamjena za liječnički pregled kao ni za ljekarničke konzultacije. Informacije na navedenoj web stranici ne smiju poslužiti za postavljanje dijagnoze i ne mogu nadomjestiti savjet ljekarnika i liječnika. Ako korisnik nije siguran u izbor nekog proizvoda ili način korištenja istog, molimo ga da se posavjetuje s liječnikom ili ljekarnikom. Također, korisnicima koji su trudni ili doje ili koristite neke lijekove MF Herba d.o.o. preporučuje da se prije izbora nekog preparata za samoliječenje savjetuju liječnikom ili ljekarnikom.

JAMSTVO I SERVISNI UVJETI

Ako određeni proizvod ima jamstvo ili podliježe servisnim uvjetima, isto je naglašeno u opisu tog proizvoda. Prava iz jamstvenog lista se mogu koristiti samo uz predočenje jamstvenog lista te računa i to za vrijeme trajanja jamstvenog roka.

OPĆI UVJETI ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA  

OPĆE ODREDBE

Opći uvjeti zaštite osobnih podataka odnose se na osobne podatke koji se nalaze na web stranici i koji su korištenjem web stranice  https://herba.hr/  obrađeni, odnosno prikupljeni i pohranjeni od strane voditelja zbirke osobnih podataka MF Herba d.o.o. sa sjedištem u Klisu, Mihovilovići 21a, HR21231 Klis, OIB:35812974351, od korisnika fizičke osobe kao ispitanika. MF Herba d.o.o. osobne podatke prikuplja radi sklapanja i ispunjenja ugovora o kupoprodaji, evidencije ostvarenih narudžbi kupaca, jedinstvene identifikacije korisnika, analize poslovanja, marketinga, provedbe sustava nagrađivanja, dostave proizvoda, izrade dokumentacije vezane za kupoprodaju, tehničke podrške te autorizacije plaćanja putem kreditnih i debitnih kartica.

MF Herba d.o.o. kao pružatelj usluga web stranice https://herba.hr/ zauzima se za zaštitu privatnosti i osobnih podataka. Mole se korisnici da pročitaju Opće uvjete poslovanja kako bi lakše razumjeli koje podatkeMF Herba d.o.o. prikuplja te kako i u koje svrhe ih koristi.

Ako korisnik ima bilo kakvih pitanja vezanih uz zaštitu osobnih podataka, može se obratiti izravno MF Herba d.o.o. na e-mail adresu podrska@herba.hr.

Mole se korisnici da pažljivo pročitaju Opće uvjete zaštite osobnih podataka. Davanjem osobnih podataka putem web stranice https://herba.hr/ i pristankom na Opće uvjete poslovanja putem web stranice https://herba.hr/ korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slažete s Općim uvjetima zaštite osobnih podataka te pristaje  na prikupljanje, obradu i korištenje svojih osobnih podataka u skladu s Općim uvjetima poslovanja i Općim uvjetima zaštite osobnih podataka.

Ako se korisnik ne slaže s Općim uvjetima poslovanja, dužan je napustiti i ne koristiti web stranicu https://herba.hr/.

Na sva pitanja koja nisu posebno uređena Općim uvjetima zaštite osobnih podataka primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja web stranice https://herba.hr/.

PROMJENE OPĆIH UVJETA ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA

MF Herba d.o.o. može izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete zaštite osobnih podataka u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta na web stranici https://herba.hr/. Izmjene i dopune Općih uvjeta zaštite osobnih podataka stupaju na snagu odmah po objavi na web stranici https://herba.hr/

Korisnik kao ispitanik odgovoran je i obvezan prije svakog davanja osobnih podataka pregledati i proučiti važeće Opće uvjete zaštite osobnih podataka koji su dostupni na web stranici https://herba.hr/

OSOBNI PODACI KOJI SE OBRAĐUJU I KORIŠTENJE OSOBNIH PODATAKA

Na internetskoj stranici https://herba.hr/ MF Herba d.o.o. prikuplja slijedeće osobne podatke ispitanika: ime i prezime, broj telefona, adresa, adresa e-pošte, adresa slanja proizvoda, adresa slanja računa, poštanski broj.

Uvid u osobne podatke korisnika mogu imati, u izvršavanju svoga djelokruga posla vezano za ugovore o kupoprodaji koje kupci sklapaju sa MF Herba d.o.o. slijedeće osobe:

  1. MF Herba d.o.o. Mihovilovići 21a, HR21231 Klis HR21231 Klis
  2. NEOMEDIA PLUS d.o.o. Rastočine 3, Rijeka, Hrvatska, OIB: 54775305586
  3. OVERSEAS TRADE CoLtd d.o.o. za trgovinu i usluge, Hrvatski Leskovac, Zastavnice 38a, OIB 19407280555
  4. General Logistics Systems d.o.o Croatia, Popovec-Sesvete, Varaždinska116, OIB 88360795357
  5. HP – Hrvatska pošta d.d., Zagreb, Jurišićeva 1, OIB 87311810356
  6. VEGA INTRO,  Karela Zahradnika 9, Zagreb, Hrvatska, OIB: 27958127452

Voditelj zbirke osobnih podataka je  MF Herba d.o.o..

Voditelj zbirke osobnih podataka za svaku zbirku osobnih podataka koju vodi, uspostavlja i vodi evidenciju koja sadrži temeljne informacije o zbirci, a osobito sljedeće:

  1. naziv zbirke,
  2. naziv, odnosno osobno ime voditelja zbirke i njegovo sjedište, odnosno adresu,
  3. svrhu obrade,
  4. pravni temelj uspostave zbirke podataka,
  5. kategorije osoba na koje se podaci odnose,
  6. vrste podataka sadržanih u zbirci podataka,
  7. način prikupljanja i čuvanja podataka,
  8. vremensko razdoblje čuvanja i uporabe podataka,
  9. osobno ime, odnosno naziv primatelja zbirke, njegovu adresu, odnosno sjedište,
  10. naznaku unošenja, odnosno iznošenja podataka iz Republike Hrvatske s naznakom države, odnosno međunarodne organizacije i inozemnog primatelja osobnih podataka te svrhe za to unošenje, odnosno iznošenje propisano međunarodnim ugovorom, zakonom ili drugim propisom, odnosno pisanim pristankom osobe na koju se podaci odnose,
  11. naznaku poduzetih mjera zaštite osobnih podataka.

Službenik za zaštitu osobnih podataka je:

Melita Polić

Osobni podaci u zbirkama osobnih podataka su odgovarajuće zaštićeni od slučajne ili namjerne zlouporabe, uništenja, gubitka, neovlaštenih promjena ili dostupa.

Voditelj zbirke osobnih podataka poduzeo je tehničke, kadrovske i organizacijske mjere zaštite osobnih podataka koje su potrebne da bi se osobni podaci zaštitili od slučajnog gubitka ili uništenja i od nedopuštenog pristupa, nedopuštene promjene, nedopuštenog objavljivanja te svake druge zlouporabe i utvrdio je obvezu osoba koje su zaposlene u obradi podataka na potpisivanje izjave o povjerljivosti.

Korisnik web stranice https://herba.hr/ ima pravo dobiti informacije o prikupljanju i obradi njegovih osobnih podataka od voditelja zbirke osobnih podataka. Voditelj zbirke osobnih podataka dostaviti će najkasnije u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva, svakom korisniku web stranice https://herba.hr/ na njegov zahtjev, odnosno zahtjev njegovih zakonskih zastupnika ili punomoćnika:

  1. dati potvrdu o tome da li se osobni podaci koji se odnose na njega obrađuju ili ne,
  2. dati obavijest u razumljivom obliku o podacima koji se odnose na njega čija je obrada u tijeku te o izvoru tih podataka,
  3. omogućiti uvid u evidenciju zbirke osobnih podataka te uvid u osobne podatke sadržane u zbirci osobnih podataka koji se odnose na njega te njihovo prepisivanje,
  4. dostaviti izvatke, potvrde ili ispise osobnih podataka sadržanih u zbirci osobnih podataka koji se na njega odnose, a koji moraju sadržavati i naznaku svrhe i pravnog temelja prikupljanja, obrade i korištenja tih podataka,
  5. dostaviti ispis podataka o tome tko je i za koje svrhe i po kojem pravnom temelju dobio na korištenje osobne podatke koji se odnose na njega,
  6. dati obavijest o logici bilo koje automatske obrade podataka koja se na njega odnosi.

Voditelj zbirke osobnih podataka dužan je na zahtjev korisnika web stranice https://herba.hr/ ,odnosno njegovih zakonskih zastupnika ili punomoćnika dopuniti, izmijeniti ili brisati osobne podatke ako su podaci nepotpuni, netočni ili neažurni.

Neovisno o zahtjevu korisnika web stranice https://herba.hr/ u slučaju ako voditelj zbirke osobnih podataka utvrdi da su osobni podaci nepotpuni, netočni ili neažurni, isti će ih sam dopuniti ili izmijeniti.

O izvršenoj dopuni, izmjeni ili brisanju osobnih podataka voditelj zbirke osobnih podataka dužan je najkasnije u roku od 30 dana izvijestiti osobu na koju se osobni podaci odnose i primatelje osobnih podataka.

Kada se korisnik uključi u određene aktivnosti na web stranici https://herba.hr/ kao što su otvaranje korisničkog računa, korištenje internetske prodavaonice, ispunjavanje anketa, komentara, objavljivanje sadržaja, sudjelovanje u natjecanjima ili nagradnim igrama, slanje povratnih informacija, traženje informacija o uslugama, javljanje na oglas za posao, MF Herba d.o.o. može od korisnika zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U tom slučaju, prije davanja dodatnih osobnih podataka korisnik je obvezan proučiti Opće uvjete zaštite osobnih podataka i pristati na njihovu primjenu u odnosu na dodatne podatke.

Ovisno o vrstama aktivnosti, neki su od traženih podataka određeni kao obvezni, a neki kao dobrovoljni. Ako korisnik ne pružiti obvezne podatke za aktivnost koja ih zahtijeva, istome neće biti dopušteno uključivanje u tu aktivnost.

MF Herba d.o.o. prikuplja i koristi osobne podatke kako bi korisnicima omogućila korištenje usluga i aktivnosti putem web stranice https://herba.hr/ , unaprijedila rad web stranice https://herba.hr/, stvorila bazu podataka korisnika u svrhu unapređenja usluge i/ili marketinga, kontaktirala korisnike radi dostave marketinških obavijesti, poboljšala oglašivačke i promocijske aktivnosti i analizirala upotrebu internetske stranice https://herba.hr/. Također, osobni podaci mogu se koristiti za rješavanje problema, provedbu administracijskih zadataka te uspostavljanje kontakta s korisnicima.

Davanjem osobnih podataka i prihvaćanjem Općih uvjeta zaštite osobnih podataka korisnik pristaje da ga MF Herba d.o.o. i osobe navedene u ovim Općim uvjetima poslovanja, obavještavaju o svojim promotivnim aktivnostima, proizvodima i uslugama.

DAVANJE OSOBNIH PODATAKA

Davanjem osobnih podataka temeljem Općih uvjeta zaštite osobnih podataka korisnik pristaje da njegove osobne podatke MF Herba d.o.o. daje na korištenje osobama povezanim sa MF Herba d.o.o. u svrhu marketinga, provođenja marketinških i promotivnih aktivnosti te dostavljanja marketinških obavijesti.

Ikakvo drugo davanje osobnih podataka trećim osobama može se izvršiti isključivo u skladu sa zakonskim propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka.

DOPUNE I ISPRAVCI OSOBNIH PODATAKA

MF Herba d.o.o. smatra da svaki ispitanik treba imati mogućnost osigurati točnost, potpunost i ažuriranost svojih osobnih podataka. Ako korisnik smatra da su njegovi osobni podaci nepotpuni, netočni ili nisu ažurirani, može kontaktirati MF Herba d.o.o. slanjem e-poruke na podrska@herba.hr te zatražiti odgovarajuću dopunu, izmjenu ili brisanje osobnih podataka.

MF Herba d.o.o. preporučuje korisnicima da u slučaju promjene osobnih podataka, iste što prije ažuriraju. Također, korisnici mogu zatražiti brisanje ili uklanjanje informacija o korisničkom računu.

ZAŠTITA PODATAKA

MF Herba d.o.o. iznimno drži do zaštite osobnih podataka i poduzela je različite mjere opreza u svrhu zaštite osobnih podataka korisnika. Korisnik osobnim podacima na web stranici https://herba.hr/ može pristupiti pomoću zaporke i adrese e-pošte.

POVJERLJIVOST PODATAKA TREĆIH OSOBA

Opći uvjeti zaštite osobnih podataka odnose se samo na upotrebu i korištenje podataka koje MF Herba d.o.o. prikuplja od ispitanika. Druge web stranice kojima se može pristupiti putem web stranice https://herba.hr/  imaju vlastite izjave o povjerljivosti i prikupljanju podataka te načine njihovog korištenja i objavljivanja. Ako preko web stranice https://herba.hr/ korisnik posjeti jednu ili više drugih web stranica, MF Herba d.o.o. preporučuje korisnicima da pregledaju izjavu o povjerljivosti podataka te stranice. MF Herba d.o.o. nije odgovorna za načine i uvjete rada trećih strana.

OSTALI PODACI

Osim osobnih podataka, MF Herba d.o.o. može od korisnika zatražiti i druge podatke kojima se iste ne može identificirati te se ne smatraju osobnim podacima (primjerice podatke o načinu korištenja stranica, računalu, internetskom poslužitelju, preferencijama, hobijima, interesima, aktivnostima), a koje MF Herba d.o.o. omogućuje kvalitetnije, preciznije i osobnije odabiranje podataka za korisnike, unapređenje web stranice te dodatno usmjeravanje i prilagođavanje njezinih sadržaja korisnicima. Na temelju tih podataka MF Herba d.o.o. saznaje informacije o tome koji su sadržaji najpopularniji među kojim korisnicima.

PRIVATNOST KORISNIKA

Prema zakonu Europske unije, MF Herba d.o.o. obavještava  korisnike da web stranica https://herba.hr/ koristi kolačiće (Cookies) kako bi mogla osigurati najvišu kvalitetu usluge.

Kolačići u pregledniku korisnika omogućuju MF Herba d.o.o.  da osigura rad svih funkcija internetskog portala, da određene sadržaje prilagodi posebno za pojedinog korisnika i analizom posjeta stalno poboljšava internetski portal.

Kako se kolačići (Cookie) pohranjuju korisnik može podesiti u postavkama preglednika. U svrhu poboljšavanja iskustva pregledavanja web portala, MF Herba d.o.o. mora na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (kolačića – eng. naziv cookies). Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. MF Herba d.o.o. obvezna je prije spremanja kolačića zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice https://herba.hr/ korisnik pristaje na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića korisnik i dalje može pregledavati web stranicu, no neke njezine mogućnosti mogu mu biti nedostupne.

ŠTO JE KOLAČIĆ?

Kolačić je informacija spremljena na računalo korisnika od strane web stranice koju je posjetio. Kolačići obično spremaju postavke korisnika, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada korisnik ponovno otvoriti istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Navedeno omogućava MF Herba d.o.o. da prikaže informacije prilagođene  potrebama svakog pojedinog korisnika.

Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je  ime ili adresa e-pošte korisnika). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako korisnik  navedeno omogući – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama za koje im korisnik nije dao dozvolu i ne mogu pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića korisnicima nisu vidljive. Ipak, korisnik može promijeniti svoje postavke internet preglednika na način da isti može sam birati želi li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti na način da obriše spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

U sustavu smo plaćanja  WSPay-a, možete izabrati broj rata. Sustav WSPay koristi najsuvremenije tehnologije zaštite od zlouporaba i sigurnosne procedure po najvišim standardima. Razmjena osjetljivih podataka između sustava koji obavlja online plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem mreže koja je potpuno zaštićena od neautoriziranog pristupa. Osjetljivi podaci o vašoj kreditnoj kartici dostavljaju se online izravno autorizacijskom centru.

card-payway-large